Project CARS 2 Spirit of Le Mans Pack DLC
Project CARS 2 “Spirit of Le Mans” paketiyle Le Mans'ın dünü ve bugününde zafer için yarış. "Le Mans" filmindeki aslına uygun olarak, özenle yeniden yaratılan Le Sarthe pistinde, Ferrari ve Porsche'un direksiyonlarında Titanların Savaşını deneyimle. V12 Ferrari 512 S ve 512 M ile düz 12 Porsche 917 LH'nin direksiyonlarına geç, ve tarihin en muhteşem spor araba çağını yaşa. Ardından, bugünün yüksek teknolojili canavarlarının dördü ile ―Toyota TS050 Hybrid, Porsche 919 Hybrid ve Audi'nin en iyi iki yarışçısı Audi R18 (Fuji 2016) ve Audi R18 (Le Mans 2016)― zafer için gaza bas. Dünün ve bugünün efsaneleri, efsanevi Classic Circuit de la Sarthe'ta buluşuyor. “Le Mans Ruhu” bu!