Project CARS 2 Fun Pack DLC
Yanlama sürüş heyecanı Fun Pack ile geliyor. Pakette iki yeni rallikros pisti—Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross, ve Classic Brands Hatch Rallycross—ile WRX yarışçıları Matthias Ekstrom’un Audi S1 EKS RX quattrosu ve Petter Solberg’in Citroën DS3 RX aracı da dahil 8 müthiş araba bulunuyor. Bunlar arasında, yıldız driftçi ve Profesyonel Gösteri Yarışçısı Vaughn Gittin Jr. da özel yapım Ford Bronco Brocky offroad arac ve kendi RTR ekibiyle birlikte Project CARS 2 için özel olarak geliştirdiği dev bloklu V8 Trans Am platformlu 1966 Mustang Fastback ile birlikte tüm zamanların en kuvvetli ve haşin ralli arabalarından üçü—500 beygiri aşan efsanevi Group B canavarlarından Ford RS200 Evolution, Renault R5 Maxi Turbo, ve Audi Sport quattro S1—de var. Fun Pack ile yanlama sürüş ve drift heyecanı her zaman, her zeminde garanti!