Project CARS 2 Ferrari Essentials Pack DLC
Ferrari'nin kalbinde performansın ve tasarımın özünü yakalayan sekiz mükemmel arabayla Ferrari'nin Fiorano'daki efsanevi test pistinde rekabet et veya Mugello Pisti'nin virajlarında heyecanı yaşa. Ferrari 250 GT Berlinetta ve Ferrari 250 Testa Rossa ile GT ve spor araba yarışlarına hükmet: Ateş püsküren Group 4 Ferrari 512 BB LM'in gücünü kullan: Enzo Ferrari'nin son süper arabası, eşsiz Ferrari F40'ın kokusunu içine çek: Ferrari F355 Challenge arabalarıyla spec yarışlarında rakiplerine meydan oku: Günümüzün en çok beğenilen süper araçları Ferrari FXX K, Ferrari 458 Speciale A ve Ferrari F12tdf ile Ferrari'nin onlarca yıllık başarısına adını yazdır. Not: Pista di Fiorano sadece oyundaki Ferrari arabalarla oynanabilir.