Professional Farmer: American Dream
ABD’deki çiftliğinde Amerikan Rüyasını yaşa! Professional Farmer serisinin en yeni oyunu olan Professional Farmer: American Dream, seni ABD’nin orta batısındaki cezbedici manzaralar arasındaki çiftliğine taşıyor. Upuzun dağların ortasında, dört bir yanı bereketli tarlalarla dolu bir Amerikan çiftçisi olarak hayalini yaşa! Kamyonetini ve traktörlerini sür, hayvanlarına bak, tarlalarını sür ve ektiklerini biç! Bu fırsattan faydalan ve Amerika’nın büyük bal kabağı ticaretinde uzmanlaş. Orijinal teçhizatlar kullanıp altın yumurtlayan tavuktan faydalan!