DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Visions of Four Heroes
"Visions of Four Heroes" için ön sipariş bonusu: - Protagonist's Costume "Yellow Turban Attire" Kahramanın, Yellow Turban soldiers giysileri örnek alınarak tasarlanan kostümü. Not: Bu içeriğin ileriki bir tarihte satışa sunulabileceğini veya ücretsiz olarak temin edilebileceğini lütfen dikkate alın. Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao, Lu Bu'nun gerçekleşmemiş hayallerini yaşayın. "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" için, dört isimsiz kahraman Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao ve Lu Bu'nun gerçekleşmemiş hayallerine odaklanan önemli bir DLC. Yeni senaryo: Bazı kahramanlar hayallerini gerçekleştiremeden unutulup gittiler... Peki ya yanlarında bir Guardian of Peace yürümüş olsaydı? Ana oyundaki dört isimsiz kahraman Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao veya Lu Bu ile güçlerinizi birleştirerek neler olabileceğini tecrübe edin. Yeni 1'e karşı 1.000 aksiyon deneyimi: DLC, heyecan verici 1'e karşı 1.000 muharebelerin daha da gelişmiş bir hâlini sunuyor. Bows ve rope darts gibi yeni silah türlerinin yanı sıra yeni Battle Art ve companionlar, seçtiğiniz kahramanla daha da güçlenerek savaş alanını kasıp kavurmanızı sağlayacak. Not: - Yeni senaryo, ana oyunun 2. Bölümünden itibaren kaldığınız yerde oynanabilir olacaktır. - Bu DLC'yi oynamak için "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" ana oyununa sahip olmanız gerekir. - Bir eklentinin yüklenmesi oyun sırasında tamamlanırsa, siz başlık ekranına döndükten sonra kullanılabilir hale gelir.