Prison Architect 2
Hoş Geldiniz Mimarlar! Prison Architect 2'de kendi cezaevinizi tasarlayın ve bu cezaevini kişiselleştirip geliştirin. Bu klasik hapishane inşa etme oyunu, içeriden kaçarak üçüncü boyuta geçti ve onu kontrol altına almak size kaldı! Temel Özellikler: Dünyanın En İyi Hapishane Oyunu Artık 3D! Artık muhteşem bir şekilde 3 boyutlu olan klasik Prison Architect oyununda elinizdeki kaynakları kendi hapishanenizi inşa etmek, yönetmek ve kontrol etmek için kullanın! Hapishanenizin her bir köşesini kendiniz tasarlayın, günlük programdan gıda politikasına kadar her şeyi idare edin ve hapishanenizin güvenli, kendi kendini idare edebilen ve korunaklı bir yer olduğundan emin olun. En İyi Cezaevini İnşa Edin Birden fazla kata sahip hapishane altyapınızı tamamen oluşturun ve son teknoloji ürünü bir cezaevi inşa etmenizi sağlayan bir sürü yeni ve havalı aracı kullanın. Hapishanenizin tasarımı, mahkûmlarınızın hayatını her açıdan etkileyeceği için planlarınızı ona göre düzenleyin! Gelmiş Geçmiş En Zeki Mahkûmlar Farklı mahkûmların da kendi planları var. Artık davranışlarını etkileyen belirgin ilişkiler kuruyor, istekleri ve ihtiyaçlarına göre karar veriyor ve izledikleri yolları hiç olmadığı kadar iyi belirliyorlar. Etkileşimlerini ve hapishanenizin günlük sorunlarını idare etmeye çalışmalarını izleyin. Verdiğiniz her kararın mahkûmlarınızın ıslah yolculuğuna yardımcı veya engel olabileceğini unutmayın. Mahkûmlarınızın hapishanenizle olan ilişkisi nasıl olacak? Hapishane Patronu Sizi yepyeni bir dünya haritasına taşıyacak olan, yeni geliştirilmiş Kariyer Modunda benzersiz cezaevleri inşa ederek tepeden tırnağa eksiksiz bir cezaevini kurup yönetin. Hapishaneleriniz ıslahın mı, yoksa cezalandırmanın mı anıtına dönüşecek? En önemlisi, parasını çıkarabilecekler mi? Her Etkinin bir Tepkisi vardır Seçimler önemlidir ve sizin seçimleriniz hapishanenizin kaderini belirleyecek. Mahkûmların, hapishane politikalarının, mimarinin ve çok daha fazlasının üstünde daha çok kontrolünüz olması demek, işlerin tıkırında gitmesi için daha çok yolunuz olduğu anlamına gelir... Ya da gitmemesi için! Dikkatlice planlamazsanız firarlarla, çete savaşlarıyla ve her türlü pahalı ve yıkıcı sorunla baş etmeniz gerekebilir.