Pride Decoration Pack
Kiln Pride Decoration Pack aralarında dokuz yeni çıkartma, iki yeni tepe aksesuarı ve yedi çizgili cilanın da bulunduğu on sekiz yeni ve rengârenk kozmetik içerir. Böylelikle, oluşturduğun güzel çömleklerle Onur Ayı'nı kutlayabilirsin!