Prey: Typhon Hunter
Mooncrash çevrimiçi çok oyuncu güncellemesi Prey: Typhon Hunter’ı içeriyor. Typhon Hunter hayatta kalanlardan biri (Morgan Yu) ile onu avlamaya çalışan ve her şekle girebilen Taklitçi beş oyuncu arasındaki ölümcül bir saklambaç oyunu. Her nesne potansiyel bir düşman. Morgan mı kazanacak, Taklitçiler mi?