Predecessor
PARAGON OLUN Kendi Yolunda Oyna Her biri duvarlardan ateş etme, görünmez olma ve yukarıdan roket yağdırma gibi benzersiz ve yıkıcı yeteneklere sahip 40'dan fazla Kahraman arasından seçim yaparak rakiplerinizi alt etmenin birden fazla yolu var! Koridorunuzu vurun ve düşman hedefini zorlayın, bir yandan kendi koridorunuzu korurken bir yandan da kuleleri yıkarak çekirdeklerini yok etmeye çalışın. Predecessor geleneksel bir üç kulvarlı MOBA gibi oynanıyor, ancak sürükleyici bir üçüncü şahıs bakış açısı, yüksek kaliteli grafikler ve oyunu değiştiren harita dikeyliği gibi türü yeniden tanımlayan unsurlarla. Kadro Kurun ve Savaş Alanına Hükmedin Savaşta yalnız değilsiniz - en fazla 4 müttefikle takım kurun ve hedefleri güvence altına almak, koridorunuzu kontrol etmek ve destansı takım savaşlarına katılmak için birlikte çalışarak rakiplerinizi mahvedin! Oyun tarzınızı gerçekten özelleştirmek, yeteneklerinizin seviyesini yükseltmek ve yıkıcı ultiler sunmak için eşyalar satın almak üzere altın ve deneyim kazanın! Beceri Kazanın ve Gösteriş Yapın! İster deneyimli bir oyuncu ister MOBA'ya yeni başlayan biri olun, Predecessor size başarılı olmanız için gereken araçları sunuyor. MOBA'larda yeni misiniz? Destek veya Ormancı gibi tanıdık gelen rolleri üstlenin ya da silah kullanan keskin nişancı veya kılıç savuran, kalkan kullanan şövalye gibi favori oyun tarzınıza odaklanmanızı sağlayan Kahramanları seçin! Gösteriş yapmak için biraz uzmanlığınız mı var? Takımınıza önden liderlik edin, Kahramanınızdan gelen her gücü sonuna kadar kullanın ve müttefiklerinizi kesin bir zafere taşıyın! Mirasınızı Bugün Başlatın! Predecessor, benzersiz karakterleri ve yetenekleri nefes kesici üçüncü şahıs grafikleri ve dikeylikle birleştirerek modern MOBA deneyimini yeniden tanımlıyor. Hepsinden iyisi, oynaması tamamen ücretsiz! Hemen aksiyona atılın ve 2.000.000'den fazla oyuncunun Predecessor'ü neden sevdiğini görün. Predecessor’da isteğe bağlı oyun içi satın almalar var (rastgele eşyalar dahil). Hadi, keşfet!