Predator: Hunting Grounds - Yüce Avcı
Bir Kan Ayini gerçekleştirmek üzere Dünya'ya giden genç bir Yautja savaşçısı, beklenmedik bir şekilde kuzeydoğu yarımadasına zorunlu bir iniş yapar. Ne yapacağını şaşıran ve kaybolan Yautja, yanına alabileceği tüm ekipmanları alır ve gemi alevler içinde kalmadan önce kıl payı kurtulmayı başarır. Sık ormanda ilerlerken güçlü savaşçılar tarafından korunan antik bir tapınakla karşılaşır. Gölgelerin arasından gizlice savaşçıları izlerken, gözleri özellikle birine takılır: altın kılıçlar kuşanmış bir savaşçı. İçgüdüsel olarak bunun, onun en büyük meydan okuması olacağını biliyordu. Yautja, ani bir adrenalin patlamasıyla savaşmaya başlar ve amansız bir isabetlilikle muhafızları kılıçtan geçirir. Düşmanları birer birer düşer, ta ki sadece Yautja kalana dek. Bu çarpışmadan zaferle çıkan Yautja, altından yapılmış çift kılıcı alıp detaylı ve süslü tasarımlarını zırhına dâhil eder. Eşi benzeri görülmemiş bu avcı, o günden beri Yüce Kişi olarak bilinir.