Predator: Hunting Grounds – Wolf Predator DLC Pack
Birden fazla Xenomorph'u ve hatta bir Predalien'i alaşağı etme geçmişine sahip olan bu Predator, düşmanlarının savaşta karşılaşacağı en ölümcül düşmanlardan biri olduğunu kanıtladı. Şimdi, yeni Wolf Predator DLC paketi ile usta bir avcı olabilirsiniz. Bu DLC paketi Wolf Predator premium sınıfını içerir.