Predator: Hunting Grounds – Samurai Predator DLC Pack
Feodal Japonya'nın avlanma sahalarından çıkan bu iblis, bir zamanlar bu ada ulusunu koruyan yetenekli savaşçıları avlardı. Artık yeni seçkin Predator sınıfıyla Samuray Predator olarak ormanda iz sürebilirsiniz. Bu DLC paketi ayrıca 16 zırh rengini ve yeni yakın muharebe silahı Predator Katana'ya erken erişimi* içerir.