Predator: Hunting Grounds - Oni Avcı
Gizlenme konusunda uzmanlaşmış bir Yautja olan Oni Avcı, tüm kaynaklarını avcılık ekipmanlarını geliştirmeye adar; bu sayede gölgelerin içinden avına saldırabilir. Hıza ve menzilli saldırıya öncelik veren bu savaşçı, son derece tehlikeli bir düşmandır. Kamuflaj sisteminde yaptığı modifikasyonların yanı sıra, grupları dağıtıp güçlü bireyleri sürüden ayırmasını sağlayan Zincirli Kırbaç'ı geliştirmiştir. Cüssesi çok korkutucu gelmese de, fit yapısı ona diğer Yautja’lara kıyasla daha atik ve agresif bir savaş tarzı kazandırır. Gizlenme yeteneklerini vahşi saldırganlığıyla birleştiren Oni, tarih boyunca karşılaşılmış en korkulan Avcılardan biri haline gelmiştir.