Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 2
Brezilya'nın derin ormanlarından ve açık denizinden, şimdiye kadar dünyada görülmüş en tehlikeli iki Predator ortaya çıkıyor. Şimdi, bu DLC paketi ile amansız bir avcı olabilir ve korkutucu Amazon Predator ile Pirate Predator olarak oynayabilirsiniz. Bu DLC paketi, Amazon Predator ve Pirate Predator premium sınıflarını içerir.