Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladyatör: İlham kaynağı gladyatör arenalarındaki vahşi mücadeleler olan bu Yautja, taktiklerini ve zırhlarını avlarının gücünü yansıtacak şekilde belirleyen savaşçıların gaddarlığına hayran kaldı. Becerilerini ve görünümlerini taklit ettiği için düşmanları aynı avcı ile asla iki defa karşılaşmazdı. Üç Dişli Mızrak: Üst düzey bir hakimiyet ve taşınabilirlik için yakın dövüşten ve fırlatma gücünden çok az taviz veren bu üç uçlu özel tasarım mızrak, kullanıcısının aynı anda birden fazla Üç Dişli Mızrak taşımasını mümkün kılar.