Praey for the Gods
Praey for the Gods, bitmeyen bir kışın ardındaki gizemi keşfetmek için ölmekte olan donmuş bir dünyanın kenarına gönderilen yalnız bir kahraman olarak oynayıp peşi sıra boss avladığınız bir açık dünya oyunudur. Sadece üzerinizdeki kıyafetlerle başlayıp, karşılaştığınız muazzam tehlikelerden kurtulmalısınız. Dengeyi yeniden sağlamak ve toprağı ölümden kurtarmak için, cevabını bir Tanrı'nın bile bilmediği sorularla karşı karşıya kalacaksınız. Devasa Canavarları Alt Edin ------------------------------- Zirveye ulaşmak için imkansız olasılıkların üstesinden gelin ve bu topraklara bağlı devasa canavarları alt edin. Tırman, Süzül, Yüz ------------------------------- Harabelerden dağlara ve bu topraklarda yaşayan devasa canavarlara kadar erişebildiğiniz her yere tırmanabilirsiniz. Dağların tepelerine çıkın ve daha önce erişilemeyen yerlere ulaşmak için açık bir dünyanın üzerinde süzülün. Sırlar ve hazine içeren gizli yerleri ortaya çıkarmak için buz gibi sularda yüzün, ancak çok uzun süre kalmayın, aksi takdirde bu son yüzüşünüz olabilir. Keşfet, Üret ve Hayatta Kal ------------------------------- Donmuş bir adaya sadece sırtınızdaki kıyafetlerle varacaksınız - hayatta kalmak size kalmış. Ateş yakın, avlanın ve sonsuz kışı atlatmak için ihtiyacınız olan ekipmanları bulun. Tek tehlike doğa değil, bu yüzden silahlar yapın, minyonları daha iyi teçhizat için alt edin ve sırlarını keşfetmek için uzun süredir unutulmuş mağaralara keşfedin. Buralardaki başarılarınız, sizi bekleyen imkansız olasılıklara karşı hazırlayacaktır. Kendi Yolunuzu Çizin ------------------------------- Praey for the Gods, kiminle ve nasıl savaşacağınızı seçtiğiniz çizgisel olmayan bir oyundur. Büyük canavarlar istediğiniz sırayla denenebilir ve rotanızı belirlemenizi sağlar. Gizemi Çözün ------------------------------- Kış neden bitmiyor? Neden kimse geri dönmedi? Geride kalan şifreli resimler, bir zamanlar unutulduğu düşünülen bir hikayeyi gösteriyor. Dengeyi sağlamak ve toprakları geri almak için tanrıların bile cevabını bilmediği sorularla karşı karşıya kalacaksınız. Enfes Bir Donuk Dünya ------------------------------- Karla kaplı tepeler ve gezinen sis ile çerçevelenmiş bitmeyen bir kış manzarasını keşfedin. Eski bir medeniyetin kalıntıları önünüzde yatıyor, ancak huşunun dikkatsizliğe dönüşmesine izin vermeyin - kar fırtınaları her an ortaya çıkabilir ve sizi bir kar fırtınasına gömebilir. Neyse ki karda ayak izleri bırakıp, kaybolursanız izlerinizi geri takip edebilirsiniz.