PowerWash Simulator Demo
PowerWash Simulator demosunda yüksek basınçlı suyun yatıştırıcı sesiyle endişelerinden arın. Tazyikli yıkama makineni çalıştır ve Minibüs, Müstakil Ev ve Kaykay Parkı seviyelerinde bulabildiğin her kir ve toz zerresini temizle. Tazyikli yıkama makinesinin sağladığı tatmin duygusunu tat ve pırıl pırıl bir sonuç elde et. Rahatla, gevşe ve tertemiz bir eğlenceye hazır ol. Hiçbir kir senin yıkama makinenin, başlıklarının, temizleyicilerinin ve aparatlarının karşısında duramaz. Görmeye alıştığımız temizlik manyaklarından doğrudan işe koyulmak isteyen oyunculara kadar herkes bu oyunu zevkle oynayabilir. Bahçelerin, kaldırımların, araçların ve umumi parkların kirini söküp atarken rahatlatıcı atmosferin ve stressiz temponun tadını çıkar. Yaratıcılığını konuşturup sanat eserleri oluştur. Başlıkların fırçan, mahalle ise tuvalin. Arkana yaslan, rahatla ve dertlerinin akıp gitmesine izin ver.