Powerstar Golf
Ücretsiz Sürüm içeriği: Bir delikten tüm parkurlara kadar bir dizi etkinlik seçimi. Atış ya da maç oynayın, XP ve kredi kazanın ve yeni donanımlar toplayarak yeteneklerinizi geliştirin. Tüm ilerleme kaydedilecektir. Powerstar Golf, bir golf oyununda daha önce görülmemiş yenilikçi ve yeni özellikler ile oyununuzu yeni seviyelere çıkarıyor. Egzotik yerlerde harika stilize edilmiş 18 delikli parkurların keyfini çıkarın, çeşitli karakterlerle oynayın ve çok çeşitli donanımlar kullanın. Her bir eşsiz karakterin yararlanılabilecek güçlü yanları, edinilecek özelleştirilmiş donanımları ve kendilerine ait özel bir yetenekleri vardır. Yüzlerce kulüp, top ve eşsiz bir dizi donanım ile oyunda ilerlemenin ve arkadaşlarınızı etkilemenin milyonlarda yolunu bulabilirsiniz! Powerstar Golf yetenek tabanlı bir oyundur, kolayca anlaşılır ve oynanabilir ancak ustalaşmak zordur. Arkadaşlarınız, parkurun hemen yanındaki liderlik panosunda rekorları nasıl ezip geçtiğinizi tümüyle görebilir. İnanılmaz bir tur oynadığınızda, rakipleriniz Xbox One’ın bulut hizmeti üzerinden koltuklarında size karşı oynayabilir. Ayrıca Powerstar Golf’un yardımcı paylaşma sistemi ile sosyal çemberinizi kullanarak çevrimdışı olsanız bile oyununuz içinde yeni havalı ödüllerin kilidini açın. İster rahatlamak için oynayın ister golfte bir turun keyfini çıkarmak için oynayın ya da arkadaşlarınızla yerel bir çoklu oyuncu maçında sertçe rekabet edin, Powerstar Golf size harika bir eğlence ve dişlerinizin gömülmesine neden olacak saatler süren meydan okuma vaat ediyor.