Powerstar Golf Kredi Paketi — 10,000 Credits
Uyarı: Kaydedilmiş verinizi silerseniz satın aldığınız tüm Krediler de silinecektir. Oyun içindeki fonlarınızı bir kredi paketi ile artırarak istediğinizde Mağazadan donanım paketleri satın alabilirsiniz. Bu ek donanım almak için harika bir yoldur ve ne kadar donanımınız olursa nadir öğeler için skor yapma ve donanım setlerini tamamlama şansınız o kadar artar!