Portal Knights
Bu işbirliği, 3D sandbox aksiyon RPG oyununda, karakterinin seviyesini yükselterek, epik silahlar yaparak ve düşmanları gerçek zamanlı olarak mağlup ederek bir Geçit Şövalyesi olduğunu kanıtla. Rastgele oluşturulan onlarca adayı keşfet! Neredeyse her şeyi inşa edebilirsin! Çatlak yüzünden parçalanmış ve Boş Kral'ın dehşet saçtığı bir dünyada, tek umut arkadaşların ve sensin! - Savaşçı, korucu ve büyücü de dahil RPG karakter sınıfları. - Taktik aksiyon dövüşü. - Efsanevi patron savaşları. - Rastgele oluşturulmuş 3D sandbox dünyalar arasında seyahat et. - Topraklarda yaşayan renkli sakinlerle tanışın, görevlerini tamamlayın ve onları evinizde göreve alın. - Kendi adanı inşa et! Yaratıcı Modda hızlı ve kolay bir şekilde İNANILMAZ yapılar oluştur! - Düzinelerce malzeme ve mobilya ile evini inşa et. - 4 kişilik işbirliğine dayalı çok oyunculu ve 2 oyunculu bölünmüş ekranlı oyunlarda arkadaşlarına katıl.