Portal Knights - Bibot Kutusu
Bibot Kutusu, Portal Knights’taki karakterin için klasik bir özel robot setidir ve şunları içerir: - Bibot Kollar - Bibot Gövde - Bibot Kask - Bibot Bacaklar Özel robot setine Portal Knights’taki oyun içi mağazadan erişebilirsin. Bu aksiyon-RPG sandbox oyununda, Portal Knights dünyalarını istila eden kötülüğü yok et! Rastgele oluşturulan dünyalar arasında seyahat et ve yeni karakterlerle tanış. Karakterinin seviyesini yükselt ve Çatlaktan çıkan canavarlarla savaş. Her dünyayı keşfet ve hem eşsiz hem de güçlü ürünler oluşturmak için gerekli kaynakları çıkar. Daima değişken manzaralarla dünyaları yeniden inşa et. Geçit Muhafızlarını yenip en üstün Geçit Şövalyesi olarak dünyaya barışı geri getir!