Port Royale 4 - Buccaneers
Korsanlığın Altın Çağındayız ve eşkıyalar denizde dolaşıyor! Korsan Bayrağıyla yelken aç, değerli ganimetlerle dolu konvoylara baskın yaparak onları yağmala ve Karayipler'in en meşhur eşkıyası olmak için kendi ülkeni kurmak üzere çalış. Port Royale 4 – Buccaneers ile Serbest Oyuna "Eşkıya" modu geliyor. Kendini korsancılığa ada ve bırak toplar konuşsun!