Pop Idolü Hitomi
O Takımı'nın bu yetenekli savaşçısı okuldan ilham alan üniformasıyla kıpır kıpır, enerji dolu bir pop starına dönüşüyor ve ringdeki numaralarını sahnede de ortaya koyuyor.