Pop İdolleri - A Takımı
6 kişilik bu kız grubu kalabalığı mest eden bu iç gıdıklayıcı kıyafetlerle fanlarını memnun ediyor! Bu set şunlar için kostümler içermektedir: Momiji, Rachel, Christie, Lisa, Tina ve Helena.