Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator, kirli havuzları pırıl pırıl yapmanız için çeşitli araçlar kullandığınız PowerWash Simulator tarzı bir temizlik oyunudur. Oyun, lüks arka bahçe cennetlerinden topluluk yüzme komplekslerine kadar çeşitli havuzların temizlenmesi, fırçalanması ve bakımı sürecini tamamen yeniden yaratır. Sanal bir havuz temizleyicisi rolünü üstlenin ve kirli, bakımsız havuzları pırıl pırıl dinlenme vahalarına dönüştürme meydan okumasını kabul edin. Gerçekçi Simülasyon Canlı su fiziği ve gerçeğe yakın temizlik araçları ile şimdiye kadarki en otantik havuz temizleme deneyimine dalın. Çeşitli Ortamlar Her biri kendine özgü zorluklar sunan çok çeşitli havuz tipleriyle karşılaşın. Geniş bahçelerle çevrili konut havuzlarından devasa ticari havuzlara kadar her senaryo yeni bir macera. Dinamik Hava Durumu Temizlik görevlerini değişen hava koşullarında, kavurucu güneşten hafif yağmura kadar yerine getirin; bu da gerçekçilik ve zorluk seviyesine ekstra bir katman ekler. (EA sürümünden hemen sonra eklendi) Yükseltme ve İlerleme İlerledikçe yeni araçlar ve ekipmanlar açın, böylece bir havuz temizleme ustası olarak verimliliğinizi ve etkinliğinizi artırın. Rahatlatıcı Oynanış Meditatif etkileşimlerle başarı hissini birleştiren rahatlatıcı bir oynanış deneyiminin keyfini çıkarın ve kirli havuzların tertemiz sığınaklara dönüşümünü izleyin.