Pool Blitz
Pool Blitz'de bilardo oynayın veya arkadaşlarınızla ücretsiz olarak savaşın. Üç mod, bir oyun. İhtiyacınız olan tek çevrimiçi bilardo oyunu. Fancy 8 Ball veya 9 Ball, destansı ipuçlarıyla geleneksel bir mod veya Pool Blitz Battle'da galibiyeti eve götürmek için ayakta kalan son oyuncu olun, batırdığınız her top rakibinizin masasına gider, cep engelleyiciler, kimyasal saldırı ve daha fazlasını bulun hepsi Pool Blitz'de! Dünya gerçekten eşsiz bir bilardo oyununa hazır! Gerçek zamanlı olarak arkadaşlarınıza meydan okuyun, bilardo turnuvalarına katılın ve diğer oyuncularla kafa kafaya mücadele edin. Ultra gerçekçi fizik ve nefes kesen grafiklerle bilardo oynayın ve gerçek hayatta hiç yaşamadığınız kadar eğlenin! Pool Blitz'de her bilardo hayranı için bir şeyler var. Gerçek bir bilardo deneyimi için 8-Ball'ı veya hızlı tempolu bir bilardo savaş alanı için Blitz modunu seçin. Modunu seç! Pool Blitz'i bugün ücretsiz indirin ve süper kolay kontroller, eğlenceli ve sezgisel oynanış ile benzersiz bir konseptin tadını çıkarın! ULTIMATE 8 TOP HAVUZU 1v1 maçlarda 8 Top bilardo becerilerinizi sergileyin veya rakiplerinizi ortadan kaldırmak ve skor tablosunda yukarılara çıkmak için turnuvalara katılın. 8-Ball tam da her zaman oynamak istediğin gibi! ARKADAŞLARLA OYUNLAR Pool Blitz turnuvalarında oynamak için en fazla 7 arkadaşınızı seçin. Birbirinizin maçlarını canlı izlerken arkadaşlarınızı sıkıştırın! GERÇEK ZAMANLI 3D HAVUZ OYUNLARI Gerçek zamanlı olarak dünyanın dört bir yanındaki oyunculara karşı benzersiz Bilardo Blitz masalarında oynayın. Harika 3D grafikler! HAVUZ BECERİLERİNİZİ GÖSTERİN Pool Blitz sağlam bilardo fiziğini kullanıyor, bu da rakiplerinizi müthiş beceri atışlarıyla ezebileceğiniz anlamına geliyor! HAVUZ BLITZ ÖZELLİKLERİ ● Çarpıcı, yüksek çözünürlüklü grafikler ● Benzersiz platformlar arası kontrol sistemi ● Klasik 8 Top modu ve hızlı tempolu Blitz modu ● Arkadaşlarınızla oyun oynayın - çok oyunculu turnuvalara en fazla 7 arkadaşınızı davet edin ● 8 Top ve Yıldırım Turnuvaları - seyirci moduyla tamamlandı ● Süper çekimler yapmanıza yardımcı olacak özel Güç İşaretleri yelpazesi! ● İşaretleri, topları ve oyuncu avatar maskelerini toplayın ve yükseltin ● Her bilardo oyununun sonunda sohbet ve emojileri kullanarak rakiplerinizle şakalaşın İster bilardo uzmanı olun, ister bilardo köpekbalığı özentisi olun, Pool Blitz tam size göre bir oyun! En yeni ve en yeni bilardo oyununu şimdi ücretsiz indirin ve rekabeti BLITZ yapın!