Polimines Deluxe
Polimines Deluxe, büyüleyici bir bulmaca deneyimi için Mayın Tarlası ve Nonogramları birleştirir. Mantıksal düşünmenin önemli olduğu ve gizli kalıpların her yerde olduğu zorlu bir oyuna kendinizi kaptırın. Tahmin etmeye asla gerek kalmayacak şekilde tüm seviyeler elle tasarlanmıştır.