Police Simulator: Patrol Officers: SUV Officer Edition
Ön Sipariş Paketi Police Simulator: Patrol Officers tam oyununu ve DLC SUV'si "Şehir Tipi Arazi Aracı"nı içerir. Tek seferde 4 şüpheliyi tutuklamana imkan sunan bu ekstra araç ile Brighton artık daha güvenli!