Police Simulator: Patrol Officers – Guardian Police Vehicle DLC
Bu devriye aracı Brighton polis kuvvetlerindeki en büyük devriye aracı. Bu koca yardımcı, tek seferde altı şüpheliyi tutuklayarak suçla savaşmanı kolaylaştıracak!