Pogui
Sevimli yavru köpeği çılgın platform bölümlerinden geçir, uykusuna dönmesine yardım et! Dünyalar tatlısı Pogui, sadece biraz kestirmek istiyor ama etrafında çılgınca şeyler olup duruyor! Bu sevimli pug köpeğini rüyayı andıran dünyalardan geçir ve yatağına kavuşmasına yardım et. Pogui, retro piksel sanat tarzında, yandan kaydırmalı ve hassas kontrol gerektiren bir platform oyunu. Renkli ama tehlikeli bölümler boyunca koş, zıpla ve atıl! Dayanıklılık göstergene dikkat ederek Pogui'yi mümkün olduğunca çabuk hareket ettir! Oyuncaklar, şekerlemeler, güneşli plajlar eşliğinde dünyalarda ilerlerken her bölüm seni şaşırtacak yeni mekanikler bulacaksın. Pogui bazen şef şapkası, bazen astronot tulumu gibi bambaşka kıyafetler giyerek sevimlilik dozunu daha da artıracak!