Pnevmo-Capsula
Ütopik bir atompunk dünyadaki postaları dağıtmak için bulmacaları çöz. "Pnevmo-Capsula" gündelik bir macera oyunu. Postaları dağıtacağın küçük bir araba olarak alternatif bir ütopik atompunk dünyaya seyahat edeceksin. 1930-1960 yıllarının bu dünyasında zaman sanki durmuş gibi görünüyor. Şehir tek bir raydan, rotadan ve borulardan oluşan bir sistem ile birbirine bağlı. Bu tuhaf sistemin en küçük parçası ise mekanik posta. Bu dünyadaki postalar, küçük raylar üzerinde ilerleyen araçlarla dağıtılıyor ve sen de bu araçlardan birinin rolünü oynayacaksın. Hedefine doğru ilerleyeceğin bu yolda engeller, bariyerler, çeşitli bulmacalar, çıkmaz sokaklar ve labirentlerle karşılaşacaksın. Oyunda ilerledikçe tuhaf yaşam alanlarını ve bulmacaları keşfedeceksin: traverslerden yapılmış elektrik direğindeki bir "bekçi kulübesi"; yüksek evlerin olduğu bir "hava platformu"; doğrudan elektrik hattına sabitlenmiş bir "sanatçı binası"! Tüm çılgın fikirlerin yanı sıra sezgisel seviyelerle nesnelerin amaçlarını ve işlevlerini anlamaya çalışacaksın.