Project Motor Racing'e olan desteğine teşekkür etmek için ücretsiz olarak çıkardığımız bu DLC, Ford Falcon V8 Supercar 2013'ü tüm ihtişamıyla simülasyona dâhil ediyor. Hedeften hedefe mücadeleler için üretilen Ford Falcon V8 Supercar, Avustralya turing araba yarışlarının en saf hâlini temsil ediyor. Öndeki 5 litrelik atmosferik V8 motoru ve arkadan itişli yapısıyla hataya hiç yer bırakmıyor. Bu araba aradaki farkın milimetreyle ölçüldüğü, itibarın fren bölgesine göre belirlendiği ve yanlamasına gitmiyorsan yeterince çabalamadığın dirsek dirseğe yarışlar için birebir. 2013 Falcon, "Geleceğin Arabası" döneminin ilk gerçek temsilcisiydi. Önceki nesilden daha ağır, özel şasili ve şanzımanlı, aerodinamik sorunu çok daha az olan bir araç. Bu yüzden yarışlar güçlü çekiş, mekanik yol tutuşu, tekerlek yönetimi, yarış zekâsı ve soğukkanlılık gerektirir. Falcon pistte adanmışlığı ödüllendirir. Bu araçta uzmanlaşırsan V8 Supercar döneminin neden pist yarışlarının en fiziksel ve agresif dönemlerinden biri olduğunu anlarsın. Önemli olan hassasiyet değil, her turda ve her virajda gaz kontrolü.