Avustralya'nın en büyük yarış rekabeti Project Motor Racing'e geliyor. Aussie Rivals Pack ile 2013 V8 süper araba döneminin iki ikonik aracı geliyor: 2013 Ford Falcon FG ve 2013 Holden Commodore VF. Mavi, kırmızıya karşı. Ford, Holden'a karşı. Yıllarca süren grup sadakatinin, aile tartışmalarının, Bathurst'teki hayal kırıklığının ve şanın, pazar akşam üstü anılarının tümü iki unutulmaz V8 turing arabasına ve bir ücretsiz DLC paketine sığdırıldı. "Geleceğin Arabası" dönemi için üretilen bu makineler Avustralya V8 yarışlarını dünyanın en sevilen turing arabası savaş alanına dönüştüren saf etkileyiciliğin tamamını barındırıyor: 5 litrelik V8 kuvveti, arkadan itişli yapı, büyük frenler, acımasız kerb hissiyatı, büyük kayma etkisi, büyük hava akışı ve yarışmak için ihtiyacın olan her şey. Pistte de Avustralya turing arabalarından beklediğin her şeyi sağlayabilirler: gürültülü, fiziksel, yüksek kaymalı, acımasız ve kuvvetli. Arkayı iyi yönet, kerb hissiyatına yüklen, dağda hayatta kal ve tarafını seç. Kırmızı veya mavi. Holden veya Ford. Commodore ya da Falcon. Tartışma şimdi başlıyor.