Planet Zoo: Sulak Alanlar Hayvan Paketi
Planet Zoo: Sulak Alanlar Hayvan Paketi ile sulak alanlardaki muhteşem yeni türleri keşfet! Göz alıcı yeleli kurt, emu deve kuşu ve dokuz kemerli armadillo gibi her biri dünyanın farklı doğal steplerinde, ovalarında ve çayırlarında yaşayan sekiz farklı hayvan pakette yer alıyor. Tüm bu hayvanlar, barınmak, otlanmak veya avlanmak için kullandıkları yuvaları çayırlarda birbirlerine bağlıdırlar. Ayrıca Arjantin'in nefes kesen doğası üzerine kurulmuş eğlenceli bir yeni sefer senaryosunun keyfini çıkar. 8 MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Yeleli kurt, emu deve kuşu, karakulak, kızıl boyunlu valabi, dokuz kemerli armadillo, çizgili sırtlan, mavi öküz başlı antilop ve beş renkli kelebek çeşidiyle tanış! Bir paket, sekiz çeşitli yenilik. Bu inanılmaz hayvanlar benzersiz özellikleriyle misafirlerini büyüleyecek: Armadillolar, tüylerini yalar ve hatta iki ayaklarının üzerine kalkıp havayı koklar. Karakulaklar, etrafta zıplayarak dolaşırken kulakları çırpınır ve sallanır. Sırtlanların tüyleri dövüşürken veya gergin olduklarında diken diken olur. Emu deve kuşları, sürekli etrafı gagalayıp disko topu benzeri şeylerle oynar. Genç valabiler, annelerinin tüylerine asılıp neşeyle oynarlar! KELEBEK SERGİSİ KUR Aralarında göz alıcı beş yeni türün de olduğu birbirinden güzel kelebeklerle hayvanat bahçeni zenginleştir: Bulutsuz kükürt, Avrupa tavus kuşu, menelaus mavi morfosu, Kral kelebeği ve kırlangıç kuyruk. Planet Zoo'nun ilk oradan oraya kanat çırpıp uçan böceklerini ziyaretçilerine tanıt. Ayrıca yeni bir yol üstü kelebek sergisi kurup bu beş özel türü oyunun tek çok türlü sergisinde herkese göster. YENİ SEFER SENARYOSU Bu yeni sefer senaryosu için Arjantin'in el değmemiş sulak alanlarına git. Zengin sosyete Tiffany Summers'ın ışıltılı malikanesindeki canlı çeşitlerini onlara daha uygun bir ortama naklederken hayvanlara nasıl bakacağını ona öğret ve bunları yasalara uygun bir şekilde tutabilmesi için gereken izni onun için al. Doğru hayvanat bahçesi yönetiminin hayvanları havyarla beslemekten ibaret olmadığını ona öğret!