Planet Zoo: Su ve Alaca Karanlık Paketi
Planet Zoo: Alaca Karanlık ve Su paketiyle hayvanat bahçene on muhteşem yeni hayvan geliyor! Alaca karanlıkta ortaya çıkan hayvanların gizemli dünyasına gir veya hayvanat bahçene deniz hayvanlarını topla. ON YENİ HEYECAN VERİCİ ALACA KARANLIK VE SU HAYVANI Rakun Kızıl Tilki Sıradan Vombat Çizgili Kokarca Mısır Meyve Yarasası Kral Penguen Dev Su Samuru Boz Fok Cüce Kayman Elmas Sırtlı Kaplumbağa 350'DEN FAZLA ÇARPICI DEKORASYON ÖĞESİ Birçok yeni, heyecan verici dekorasyon öğesi ile yaratıcılığını serbest bırak ve ziyaretçilerine keşfedecek yepyeni alanlar sağla. Köpüren kazanlar, örümcek ağı aksesuarları ve göz çıkartmalarıyla geceyi bağrına bas veya vahşi ormanları ve buzlu tundraları tasvir eden duvar resimleri ve köpüren şelaleler ile hayalindeki hayvanat bahçesini kur. Yeni, zarif hayvan heykellerini ve aralarında çarpık yapısıyla bristlecone çamının, gölgeyi seven sarmaşığın, hayalet mantarının ve yüksük otunun da yer aldığı ürpertici bitkileri sergile. ÜSTESİNDEN GELMEN İÇİN 2 YENİ SENARYO ABD'nin Oregon eyaletine giderek kurumuş bir nehir yatağının çevresinde bulunan su temalı hayvanat bahçesini canlandırmaya çalış. Doğal ortamları süsle, yeni türler ekle ve bu hayvanat bahçesini eski ihtişamına geri kavuşturmak için çok ihtiyaç duyulan sevgiyi ekle. Su Paketinin sunduğu her şeyi deneyimlerken yeteneklerini sınamak istiyorsan bu süreli senaryo, senin için mükemmel bir deneyim olacak. Transylvania'ya hoş geldin! Kaçan tilkilerin serbestçe ortalıkta dolaştığı kafa karıştırıcı bir hayvanat bahçesini düzene sokmaya çalışan Nancy'ye eşlik et. Çok çeşitli türleri sahiplen ve onlarla ilgilen, hoş doğal ortamlar oluştur ve hatta bir Himalaya bozayısını zengin bir sosyetik simanın elinden kurtararak zorluklar yaşayan işletmenin şansını döndür ve bir kez daha misafirler buraya akın etsin. Bu yeni kariyer senaryosu eşsiz bir atmosfere sahip derin, zengin ve sürükleyici bir sefer.