Planet Zoo: Güney Amerika Paketi
Muhteşem bir çeşitliliğe sahip Güney Amerika'dan ilham alan 250'den fazla yeni dekorasyon öğesiyle hayvanat bahçeni zenginleştir. Özel beş yeni hayvanla ilgilenerek onlar hakkında daha fazla bilgi sahibi ol, Amazon havzasının yemyeşil ormanlarından And sıradağının zirvelerine kadar çeşitli bitki örtüleriyle ve mimarilerle özel Hayvanat Bahçeleri yarat. Ana Özellikler Vahşi Tarafta Yürüyüşe Çık Hayvanat Bahçene Güney Amerika bölgesinden beş efsane hayvan ekle: Jaguar, Lama, Kapuçin Maymunu, Büyük Karıncayiyen ve Kırmızı Gözlü Ağaç Kurbağası. Bu hayvanların her biri kendine has bir dizi ihtiyaçla ve doğal ortam gereksinimiyle geliyor, onları parklarında sağlıklı ve mutlu tutmak da sana da kalıyor. 250'den Fazla Dekorasyon Öğesi Kendi orman maceranı yarat! Aztek tapınağı park girişi inşa et, yaşam alanlarına geçmiş uygarlıkların hazineleriyle yeni bir tema kat ya da istersen kendi yağmur ormanını yarat! Aralarından seçip ilham alabileceğin 250'den fazla yeni bina, ortam ve bitki örtüsü parçası var!