Planet Zoo: Çorak ve Tropik Paket
Planet Zoo: Çorak ve Tropik Ortam Paketi gelmek üzere! Dünyanın kumullarında yaşayan mucizevi yaban hayatını keşfet veya çeşitli yağmur ormanlarında sık bulunan harika, yepyeni hayvanlara hoş geldin de! ON ÜÇ ETKİLEYİCİ YENİ ÇORAK VE TROPİK ORTAM HAYVANI o Tek hörgüçlü deve o Afrika oklu kirpisi o Addaks o Somali yaban eşeği o Kara gergedan o Kum kedisi o Dama ceylanı o Çöl boynuzlu engereği o Fossa o Lar Gibbon o Kızıl Nehir Domuzu o Şeritli Su Varanı o Kahverengi Boğazlı Tembel Hayvan 200'DEN FAZLA ÇARPICI DEKORASYON ÖĞESİ o Hayvanat bahçeni, Güneydoğu Asya'ya özgü mimariye ve geleneklere saygı duruşunda bulunan oldukça çeşitli çarpıcı yeni dekorasyon öğeleriyle genişlet. Yemyeşil orman yapraklarına karşı çarpıcı silüetler oluşturan Bali tarzı katmanlı tapınaklar inşa et. Huzurlu Tongkonan'dan ilham alan köyler inşa edip ayrıntılı yeni çok parçalı hayvan heykelleri oluştur. YEPYENİ ANİMASYONLAR o Yeni hayvanlarının hayvanat bahçene yerleşmesini izlemenin keyfini çıkar ve benzersiz davranışlarını hayranlıkla seyret. Misafirlerinin tek hörgüçlü deveden saygılı bir mesafede durduğundan emin ol; bu gururlu hayvan, tedirgin olduğunda yakındaki ziyaretçilere tükürmesiyle bilinir! 2 YENİ HEYECANLI SENARYO o Terletici bir mücadeleye hazır mısın? Bu yeni kampanya senaryosu için Arap Çölü'nün çorak arazisine doğru yol al ve en sevdiğin koruyucun Tiffany Summers ile tekrar buluş! Babasından yepyeni bir arsa aldı ve burayı dünyanın en muhteşem hayvanat bahçelerinden birine dönüştürmek için gerekenlere sahip olduğuna inanıyor. o Endonezya, Bali'nin muhteşem ortamında geçen yepyeni bir sefer senaryosunda şansını dene. Hayvanat bahçesi görevini üstlen, çeşitli muhteşem hayvanları sahiplenip yönet ve iklim kadar sıcak incelemeler üretip üretemeyeceğini gör. Sıcaklık bunaltıcı olabilir ancak sakin kalanlar kazanır.