Planet Zoo: Çorak Hayvan Paketi
Hızla geliyor, Planet Zoo: Çorak Hayvan Paketi! Sekiz inanılmaz yeni türü hayvanat bahçene davet ederek dünyanın kum tepelerinin, çöllerinin ve tozlu ovalarının mucizevi vahşi yaşamını keşfet. Bu etkileyici hayvanlar, Dünya'nın kavruk ovalarının, güneşte kavrulan bozkırlarının ve en kurak çöllerinin kayalıklarından, sırtlarından ve kum tepelerinden çıkan yedi habitat türünü ve sergilenen bir sürüngeni içerir. Bunlar arasında tek hörgüçlü deve, neşeli dama ceylanı ve kendine özgü Afrika oklu kirpisi vardır. Çorak Hayvan Paketi, bu benzersiz eklemelerin yanı sıra tamamen yeni bir meydan okuma senaryosu da içeriyor: Zengin sosyetik Tiffany Summers, Arap Çölü'nde olağanüstü yeni bir hayvanat bahçesi kurmak için yardımına ihtiyaç duyuyor. SEKİZ MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Sekiz harika yeni yaratığı keşfetmek için ısı sisinin içinden bak. Tek hörgüçlü deve, Afrika oklu kirpisi, addaks, Somali yaban eşeği, kara gergedan, kum kedisi, dama ceylanı ve yakalanması zor çöl boynuzlu engerek ile tanış. Sen onların güneşli evlerini yansıtan güzel yaşam alanları inşa ederken, konuklarının bu olağanüstü yeni türleri merakla gözlemlemesini izle. YEPYENİ ANİMASYONLAR Yeni hayvanlarının hayvanat bahçene yerleşmesini izlemenin keyfini çıkar ve benzersiz davranışlarını hayranlıkla seyret. Misafirlerinin tek hörgüçlü deveden saygılı bir mesafede durduğundan emin ol; bu gururlu hayvan, tedirgin olduğunda yakındaki ziyaretçilere tükürmesiyle bilinir! Daha hoş bir işaret olarak, Planet Zoo’daki en küçük türlerden biri olan sevimli kum kedisini de göreceksin. Bu kedi, Sürtünme Pedleri ve Karton Kutu gibi zenginleştirme öğelerini tamamen benzersiz şekillerde kullanırken utangaç Afrika oklu kirpisi, yuvalarını kazmaktan ve yaşam alanını keşfetmekten keyif alacak ancak temkinli hissederse etkileyici dikenlerini kaldırabilir. Somali yaban eşeklerinin keyifle ilerleyişini izle ve birbirleriyle iletişim kurarkenki anırışlarını duy. Dikkatini ver ve bu inanılmaz yaratıkların isteklerini ve ihtiyaçlarını karşıla ve onların senin bakımın altında geliştiğini gör! HEYECAN VERİCİ YENİ BİR SENARYO Terletici bir mücadeleye hazır mısın? Bu yeni kampanya senaryosu için Arap Çölü'nün çorak arazisine doğru yol al ve en sevdiğin koruyucun Tiffany Summers ile tekrar buluş! Babasından yepyeni bir arsa aldı ve burayı dünyanın en muhteşem hayvanat bahçelerinden birine dönüştürmek için gerekenlere sahip olduğuna inanıyor. Yeni parkının açılışına hazırlanmasına yardım et ve kutlamak için büyük bir parti ver.