Planet Zoo: Avustralya ve Güney Amerika Paketi
Planet Zoo: Avustralya ve Güney Amerika Paketi geliyor! Ziyaretçilerini Avustralya'ya götür veya Güney Amerika kıtasının olağanüstü çeşitliliğinden ilham alan yeni dekorasyon öğeleri ile hayvanat bahçelerini genişlet. - AVUSTRALYA VE GÜNEY AMERİKA'DAN ON YENİ HAYVAN o Koala o Dingo o Kızıl Kanguru o Tepeli Deve Kuşu o Doğu Mavi Dilli Kertenkele o Jaguar o Lama o Kapuçin Maymunu o Dev Karıncayiyen o Kırmızı Gözlü Ağaç Kurbağası 480'DEN FAZLA YENİ DEKORASYON ÖĞESİ o Modern mimariyi ileri dönüştürülmüş malzemelerle birleştirerek muhteşem dekorasyon öğeleri inşa et. Zenginleştirmeyi artırmak için yerel flora ve faunayla birlikte, eğlenceli ve canlı dekorasyon öğelerini ve yeni hayvan oyuncaklarını keşfet. Tozlu altın rengindeki Okyanusya Çölü kum havuzunu tuvalin olarak kullan. Kendi kırsal alanlarını yarat ve yemyeşil vahalar oluştur. o Kendi orman maceranı yarat! Aztek tapınağı şeklinde bir park girişi inşa et, yaşam alanlarında geçmiş uygarlıkların cevherlerinden ilham alan temalar kullan veya kendi yağmur ormanını kur. 1 YEPYENİ SENARYO o Tanami Roadside Hayvanat Bahçesi'nde seni bekleyen yepyeni bir mücadeleyi keşfe çık. Bu hayvanat bahçesi mücadelesinde sıralamanı yükseltmek için ziyaretçilerin mutluluğunu artırmak, belirli hayvanları sahiplenmek ve mağaza kârlarını yükseltmek gibi bir dizi eğlenceli hedefi yerine getirmen gerekiyor. Ne kadar hızlı tamamlarsan sıralaman o kadar yüksek olur.