Planet Zoo: Avrupa Paketi
Planet Zoo: Avrupa Paketi ile Avrupa'nın güzelliğini deneyimle! Çok talep edilen beş yeni hayvanı (Alp dağ keçisi, Avrasya vaşağı, Avrupa alageyiği, Avrupa porsuğu ve lekeli semender) içeren bu çarpıcı Avrupa türleri, hayvanat bahçene harikalar ve neşe getirecek. 250'den fazla göz alıcı yeni dekorasyon öğesiyle genişlet, görkemli bir Alp dağının etrafında kurulan heyecan verici yeni senaryoyla hayvan bakıcısı yeteneklerini sına ve Avrupa'nın büyüsünü eve getir. BEŞ MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Alp dağ keçisini, Avrasya vaşağını, Avrupa alageyiğini, Avrupa porsuğunu ve lekeli semenderi karşıla! Toplamda dört doğal ortam hayvanı ve bir sergilenen hayvan bulunuyor. İdeal evler inşa edip günlük ihtiyaçlarını karşıla ve bu Avrupa yerlileri, yeni çevrelerini sevsinler. Hava şartlarından korunurken yer altında dinlenen porsukları izlemenin tadını çıkar ve panolara yansıtmak için yer altı kameraları kurarak misafirlerine porsukların nadir bir görüntüsünü göster. Ayrıca Avrupa Paketi, hayvanlarını eğlendirmek için üç yeni zenginleştirme öğesiyle birlikte gelir. Alp dağ keçisi, çevik tırmanma yeteneklerini sergilemek üzere Keçi Tırmanma Dağı'nın kümelenmiş kayalarını kullanabilir; Avrupa alageyiği ve Alp dağ keçisi, Korkuluk Besleyicilerinin yemeklerinin tadını çıkarabilir; Avrasya vaşakları ve Avrupa porsukları, kendilerini kaşımak için Sürtünme Pedi Kabuğu'nun pürüzlü yüzeylerini kullanabilir. Mevcut olan hayvanlar da bu öğelerden faydalanabilir. 250'DEN FAZLA ÇARPICI DEKORASYON ÖĞESİ Venedik ve Amsterdam gibi ikonik şehirler dâhil olmak üzere Avrupa'nın pitoresk bölgelerinden ilham alan yeni yaratıcı seçenekleri kullanarak inşa et ve süsle. Parlak suların üstüne süs köprüleri dik; Londra çınar ağacı, mantar meşesi ve üzüm asması gibi yerel bitki örtüsü öğelerini ekle ve orta çağ temalı yeni hayvan işaretlerini yerleştir. Parıldayan peri ışıkları ve süslemelerle tatil sezonunu bile karşılayabilirsin; kendi tatil köyünü veya kış pazarını yarat! HEYECAN VERİCİ YENİ BİR SENARYO Al's Pine Zoo'nun sahipleri, tatil sezonundan önce olabildiğince çok farklı türü tanıtmanı istiyor: Mücadeleye var mısın? Bu şenlikli, yeni zamanlı senaryoyu dene ve yönetim yeteneklerini sına! Yüksek bir dağın karlı eteklerinde yer alan bu hayvanat bahçesi; İtalya'yı, Fransa'yı ve İsviçre'yi temel alan üç ayrı bölgeden oluşmaktadır. Yüksek puan almak için dağdan dışarı doğru bu üç ülke temalı bölgeye genişleyecek ve konuklarına akıllarından çıkaramayacakları bir Avrupa gezisi sunacaksın.