Planet Zoo: Asya Hayvan Paketi
Planet Zoo: Asya Hayvan Paketi ile Asya'nın güzelliğini keşfet! En yüksek biyoçeşitliliğe sahip kıtalardan birinde nefes kesici bir maceraya atıl ve hayvanat bahçelerin için 7 inanılmaz hayvanı keşfet. Güney Doğu Asya'nın sık yağmur ormanlarından Himalayalar'ın sisli tepelerine kadar uzanan geniş bir coğrafyayı kapsayan bu paket sayesinde korkusuz Bal Porsuğu, meraklı Aslan Kuyruklu Makak ve göz alıcı Peder David Geyiği gibi kıtanın en muhteşem vahşi yaşam canlılarıyla tanışacaksın. Asya Hayvan Paketi, bu yeni eklemelerin yanı sıra 100'den fazla çarpıcı dekorasyon öğesi ve Dominic Myers'ın Güney Kore Hayvanat Bahçesi'ni yeniden açıp işletmesine yardımcı olacağın yeni bir sefer senaryosu da içeriyor. YEDİ MUHTEŞEM YENİ HAYVAN Hayvanat bahçelerini şu türlerle daha da geliştir: Sosyal aslan kuyruklu makak, ihtişamlı Peder David Geyiği, nazik Borneo Fili ve cesur Bal Porsuğu. Bu paket; oyuncu Japon Rakun Köpeğini, zarif Kara Antilobunu ve güçlü Nilgai Antilobunu da içeriyor. Asya'nın en sıra dışı türlerinden bazılarını temsil eden bu göz alıcı hayvanlar, hayvanat bahçeni ziyaret eden herkesi büyüleyecek, mutlaka görülmesi gereken yaşam alanları yaratmanı sağlayacak! 100'DEN FAZLA GÖZ ALICI DEKORASYON ÖĞESİ Bu pakette, doğal güzellikler ile kültürel cazibenin bir karışımını sunan, Asya'dan ilham alınmış çeşitli birçok yeni dekorasyon öğesi de yer alıyor. Zarif çiçek fenerleriyle süslenmiş dolambaçlı yollar, ziyaretçileri biraz dinlenmeye davet eden rengârenk banklar, canlı ışık şeritleri ve detaylı dekoratif paneller, her tür hayvanat bahçesinde canlı ve neşeli bir atmosfer yaratacak. Bu ve diğer birçok dekorasyon öğesi, ziyaretçilerin Asya'nın canlı kültürünü bir parça da olsa tadabilecekleri zengin bir renk, ışık ve gelenek dokusu örecek. HARİKA BİR YENİ SEFER SENARYOSU O geri döndü! Geri dönen karakterimiz Dominic Myers, Güney Kore'deki uzun zamandır unutulmuş hâlde olan bir hayvanat bahçesine yeniden hayat vermeye kararlı. Sert dış görünümüne rağmen Japon rakun köpeği Nugget ile benzersiz bir bağ kurmuş durumda. Hayvanat bahçesini yeniden inşa etme ve yerel halkla bağlantı kurma sürecinde ona yardım etmelisin. Dominic, para tutkusunun mutluluğun anahtarı olmadığını sonunda anlayabilecek mi? Bunu ancak zaman gösterebilir...