Planet Coaster 2: Heyecan Tutkunları Oyuncak Paketi
Heyecan Tutkunları Oyuncak Paketi ile ziyaretçilerini fırıl fırıl döndürüp coşturmaya hazır mısın? Adrenalin dolu bu beş yeni oyuncakla yürekli ziyaretçilerine hayatlarının en heyecanlı gününü yaşattırmak senin elinde! Tren deneyimini istediğin gibi oluşturup özelleştir... Sonra da ver coşkuyu gitsin! Big M'S Rides - Ultra Spin Evirir, çevirir ve en önemlisi de eğlendirir! Bu müthiş oyuncak, vagonlarını gittikçe artan bir hızla döndürür; öyle ki sonunda dünya bir fırıldak gibi dönmeye başlar! Vector - LIM Launch Aile Treni Bu aerodinamik fırlatmalı trenle şöyle bir turlamaya ne dersin? Zarafetinden de gücünden de ödün vermeyen bu tren, her yaştan ziyaretçiye coşku dolu bir macera sunar. 540 540°'lik bir hız dalgasını ortak bir sörf tahtasıyla aşarken ziyaretçilerini baş döndürücü bir deneyim bekliyor olacak! Strike Bu muhteşem oyuncakla fırıl fırıl dönmenin sonu gelmeyecek! Strike'ın sonu gelmeyen dönüşleri ve döndürüşleri ziyaretçileri bekliyor! Bu cihazın merkezinden gondollarına kadar her şey fırıl fırıl döner... Yani yoğun ve heyecan dolu bir lunapark deneyimi isteyen ziyaretçiler için birebir! Whirlpool Bu baş döndürücü girdapta coşmaya var mısın? Planet Coaster'ın Psychola adlı orijinal oyuncağının yeni ve özelleştirilebilir versiyonu Whirlpool ile ziyaretçiler baş döndüren bir deneyime merhaba diyecek! Binenler ister tepetaklak ister arkaya doğru fırıl fırıl dönerken sen de arkana yaslanıp izlemene bak!