Placid Plastic Duck Simulator - So Many Ducks
Placid Plastic Duck Simulator - So Many Ducks havuza 27 yeni ördek ekliyor! Her biri tamamen yeni, benzersiz bir kişiliğe ve bazı durumlarda yeni etkileşimlere sahip.