Pistol Charm and Martin Tweed Bobblehead
Journey to the Savage Planet’i ön sipariş ver ve firma hediyesini al - Martin Tweed Figürü! Bu Martin Tweed figürü, Javelin yaşam alanın için mükemmel bir tamamlayıcı. Ev, kalbinin olduğu yerdir ve Planet AR-Y 26'daki zamanın boyunca seni Kindred Aerospace CEO'sundan daha iyi kim evde hissettirebilir ki?! Martin Tweed figürü, o asık suratı tersine çevirmek için çeşitli motivasyonel söz ve ifadeler ile programlanmıştır.