Pirate's Booty Pack
Kanca eller, tahta bacaklar, göz yamalar, çakmaklı silah ve hantallara yakışan züppe görünümlü kıyafetlerle kendinizi donatırken, kargo yuvasıyla birlikte Scallywagon'daki sanal Steelport'un siyah denizlerine gidin!