PHOGS!
İki kafadar köpeği oynayacağın PHOGS! büyüleyici ve bulmacalarla dolu bir macera. Esnek bir göbekten birbirine bağlı şekilde, tek başına ya da işbirliği (co-op) yaparak Yemek, Uyku ya da Oyun temalı dünyalarda türlü engeli havlayarak, ısırarak ve zıplayarak aşmalısın. Lezzetli atıştırmalıklarla dolu Yemek Dünyası'nı dolaş. Burada tereyağlı kızarmış ekmekten kereviz saplarına ve hatta çikolatanın aktığı bir nehre kadar yok yok! Oyuncak ayıların, yastıkların ve örtülerlerin gecenin dinlendirici ışığının altında parıldadığı Uyku Dünyası'nda gezin. Oyun Dünyası'nın çılgın oyuncak kutusunda oradan oraya zıplayarak sahildeki bir eğlence parkını, eski tip bir arcade'i ve çok daha fazlasını keşfet. Hav diye buna derim! Tek oyunculu ve ortak kontrollü oynanışın yanı sıra yerel ve çevrimiçi işbirliği (co-op) modlarını destekleyen bu oyunda Kırmızı ve Mavi her zaman oynamaya hazır!