Pets Survivors
Köpek, kedi, tavuk ve açabileceğin diğer tüylü veya kanatlı dostlarımızla canavar akınlarını püskürt! Evcil hayvanlar, hayatta kalmanın tek kural olduğu bu roguelike arena shooter (nişancı) çatışmasında içlerindeki vahşi yanı ortaya çıkarıyor! Kendine has yetenekleri ve istatistikleri olan 14 oynanabilir evcil hayvandan birini seç. Slime'lar, taş devleri, devasa böcekler, etobur bitkiler ve çok daha fazlasıyla dolu fantastik canavar sürülerine karşı kuşbakışı retro piksel sanat stiliyle yüzleş. Bir düzine başlangıç silahı arasından seçimini dikkatlice yap, ardından açtığın bölgelerden bir bölüm seç. Tehlikeyle arandaki mesafeyi stratejik bir şekilde korurken düşman akınlarını yerle bir et. Devasa bir boss kapışmasına hazırlanmak için bölüm atla ve savaşın tam ortasında yükseltmelerini seç. Başarırsan topladığın altınları kalıcı avantajlar satın almak için biriktirecek ve böylece bir sonraki savaşta avantajı tamamen kendi eline alacaksın!