Pets Hotel
Sahibi olacağın Evcil Hayvan Otel'ini aç ve maceraya başla! Çeşitli türdeki hayvanlara bakım sağla. Her bir küçük misafirinin kendine ait farklı ihtiyaçları bulunmaktadır. Hayvanların sahiplerini sana bunun hakkında bilgi verecekler; gereksinimlere göre onları beslemek senin görevin.Hayvanlara bakım yapmayı ve onlarla oyun oynamayı unutma! Evcil hayvan Otelini yönet. Pets Hotel'de seni bekleyen en büyük zorluklardan biriside, müşterilerinin evcil hayvanlarını emin ve güvenilir ellerde olduğunu sağlayacak bir yer dizayn edip onu işletmek olacak. Su uyur ama rakiplerin uyumaz! Misafirlerinle oyunlar oyna! Misafirlerinin kendilerine ait gereksinimleri bulunuyor! Onları güçlü, sağlıklı ve rahat hissettirmek için onlara yeterli oranda eğlence ve egzersiz yaptırmayı eksik etme. Onları yürüyüşe çıkar, okşa, mama ver ve toplarla oynat. Bütün evcil hayvan çeşitlerini evindelermiş gibi hissettir. Sıfırdan başla ve bir evcil hayvan otel imparatorluğu inşa et! Oyunda ilerledikçe işini büyütebilecek ve burayı tüm zamanların en iyi evcil hayvan oteli haline getirebileceksin! Bir sürü odası olan, her bir odanın farklı evcil hayvan türüne göre dizayn edildiğini, otelini çevreleyen devasa park alanlarının olduğu bir yer hayâl et! Yaratabileceğin, gerçekten de masalımsı bir yer.