Petoons Party
Büyük bir maceraya hazırlan! Petoon'ların kötü Kitra'ya karşı durmak için yardımına ihtiyaçları var! Keşfetmeyi seven sempatik bir grup olan Petoon'larla oyna ve Kimera adasını ve Petoons dünyasına yaşam katan sihirli anahtarı korumak için Kitra ve Muhl'lara karşı mücadele et. Petoons Party, tüm ailece ve arkadaşlarınla tadını çıkarabileceğin, çok eğlenceli mini oyunlarla dolu bir party game'dir. Tek başına veya en fazla 4 eş zamanlı oyuncu şeklinde arkadaşlarınla oyna. Oyun dahilinde oldukça sezgisel ve tüm yaşlara adapte olan kullanımı kolay bir kontrol sistemi bulunur ve oyun üzerinden tüm aileyi bir araya getirmek için, çok eğlenceli bir paylaşımlı oyun deneyimi ile yüksek kaliteli ve oldukça ilginç animasyonlar bir arada sunulur. Petoons'a katıl ve onların sihirli adalarla dolu dünyasını kurtar!