Pet Show: Winter Animals
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: – Yeni sevimli görsellerle dolu 24 benzersiz seviye! – Yeni bir buz mekaniği! – Tilki kostümü – Porsuk kostümü – Penguen kostümü – Kutup ayısı kostümü – Fok balığı kostümü Kış hayvanlarına ait görselleri keşfet!